piątek, 6 stycznia 2017

more Finnabair part 1


Witajcie Kochani! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka, długo wyczekiwanych przeze mnie nowości od Primy, zaprojektowanych przez Anię aka Finnabair. Długo wyczekiwane ponieważ zawsze jestem bardzo ciekawa czym nowym Ania nas zaskoczy. Na jej produktach pracuję od kilku lat i zawsze byłam bardzo zadowolona. Zawsze trafiały prosto w moje serce i w moje twórcze klimaty. Tym razem również się nie zawiodłam, a wręcz z czystym sumieniem mogę napisać, że jestem totalnie zachwycona!

Pierwszy zestaw to Patina Effect Paste, która gwarantuje efekt zielonkawej i niebieskiej patyny. Zielona pasta jest dodatkowo z drobinkami, która nadaje pracy lekkiej chropowatości. Każda z tych past z osobna daje świetne efekty a razem ... zresztą zobaczcie sami poniżej :)




Modeling Paste 961350, Heavy Gesso Black 961459, Patina Effect Paste 964351, Metallique Wax White Gold 964016, 3D Wood Alphas 587420, Heavy Body Gel 963040, Decor Ink White 815028, Mechanicals Flowers 960407, Mechanicals Mini Roman Number 960230, Mechanicals Mini Brads 960384, Junkyard Findings 891671, Junkyard Findings 892319, Baroque Frame Resins 892098, Stencil Harlequin 961305, Stencil Dot&Stripes 962326


Wykorzystałam w tej pracy także kolejny zestaw nowych past - Stone Effect Paste. To dzięki niemu projekt zyskał niesamowitą fakturę. Ta cała chropowatość, to właśnie zasługa tych trzech słoiczków, zmiksowanych razem. 

Wykańczając pracę sięgnęłam po mojego tegorocznego faworyta - metaliczny wosk koloru białego złota. Nie dość, że daje obłędny efekt w połączeniu z czarnym gesso, to na dodatek pachnie tak cudownie.....wręcz nie do opisania! Szczerze polecam! 

O nowych woskach możecie się więcej dowiedzieć na kanale  Finnabair na youtube oraz na jej blogu
Ponadto, Ania ogłosiła rozdawajkę na blogu. Wystarczy zostawić komentarz  >>>tutaj<<< jaki rodzaj wosku najbardziej chcielibyście wypróbować. Macie czas do 8 stycznia! 


Niedługo pokażę Wam kolejne projekty z wykorzystaniem tych nowości. 
Jak już raz spróbowałam to dalej poszło lawinowo.... jak na moje możliwości ;)
Pozdrawiam ciepło!
Monika


2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!