niedziela, 11 grudnia 2016

Prima December BAP

Hej!
Na blogu Primy pojawiła się nowa mapka, do której z przyjemnością stworzyłam layout. 


Jak widać, jest w dość ekscentrycznych, jak dla mnie, kolorach i z dużą ilością wykrojonych elementów. Miało być lekko świątecznie, ale w sumie... sama nie jestem do końca pewna, co to za miks mi wyszedł. Nieskromnie jednak powiem... podoba mi się ;) 




12x12 Sweet Peppermint - No Peeking! 991296, 12x12 Sweet Peppermint - Oh So Merry! 991319, Cling Stamp -Sweet Peppermint 991449, Stamp&Dies -Sweet Peppermint Snowglobe 991432, Sweet Peppermint Druzy Stones 991807, Art Basics - Heavy Gesso White, Mechanicals: Mini Stars 36 pc 963354, Ephemera (vintage) 962890


3 komentarze:

  1. Ach,to warstwowanie,Monia! Warstwy pierwsze rzucają się w oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł przepiękny! Naładowany cudowną energią!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!