poniedziałek, 19 grudnia 2016

chilled

Dzisiaj, chciałabym pokazać Wam pracę w zimowym i mroźnym klimacie. Baza, to karta z bloku akwarelowego, na którą najpierw nałożyłam maskę Dots&Stripes za pomocą niezawodnej modelującej pasty. To tła wykorzystałam papiery z serii Sweet Peppermint, te z nadrukiem ogłoszeń i choinkami…. pewnie będzie trudno to dostrzec ponieważ pokryłam je nie tylko białym gesso ale i pastą strukturalną z drobinkami, białą farbą akrylową i rozwodnionymi farbkami wodnymi. Gdzieniegdzie podbijałam stemple czarnym tuszem i dodałam metalowe gwiazdki. Punkt centralny stanowi Pani w metalowym gniazdku, które również zmediowałam. 
Mam nadzieję, że nie ciągnie zbytnim chłodem…;)






Geste Gesso - Duże Białe Pasta Modelująca (236 ml) Pasta Teksturalna - White Sand Dots & Stripes - MaskaPack Papiery 30x30 - Sweet Peppermint - Countdown ...
Messy - Stemple akrylowe Trust the Magic - Stemple gumowe   Dream On - Stemple gumowe    Now Is The Right Time - Stemple gumoweMetalowe Dodatki - Mini Stars         

5 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!