wtorek, 1 listopada 2016

It's time for November Prima's PPP

Widzieliście już najnowszy post na blogu Primy? Od dzisiaj ruszają nowe wyzwania związane z mapkami i paletą kolorów. Na tą ostatnią ja się skusiłam. 
Have you seen a new post on Prima blog today? It's time for new challenges! I was in pure delight when I saw this month's color palette! The pictures were so inspiring! 


Sama słodycz, choć u mnie tradycyjnie z odrobiną gorzkiej kawy. I tak... po raz kolejny skusiłam się na kwiatki, większość w kawałkach, ale jednak. 
Sweetness itself, although, traditional with a touch of bitter coffee. So ... once again I tempted to flowers, most of the pieces, but they are.




Prima Products: Sweet Peppermint Flowers - Santa’s Sleigh 590710, Art Basics - Heavy Gesso – White 961442, Art Basics - Modeling Paste 961411, Art Extravagance - Texture Paste - White Crackle 961503, Prima - Mechanicals - Mini Stars 963354, Ingvild Bolme- Victorian FR Resins 892104, A4 Collection Kit – Rossibelle 585402, Flower Bundle – Pink 590048, Watercolor Confections – Pastel 590253, Prima Flowers – Charlston 590734, Stencil – Harlequin 961305, 7x9 Stencil-Weaving 962333

2 komentarze:

  1. O matulu! Boskie kolory, cudowna kompozycja, tyyyyleee białego tła, ale tak perfekcyjnie dużo.
    Oj ta praca skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Kolory, kompozycja, te szczegóły i szczególiki... podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!