sobota, 29 października 2016

wanderlust

Hej! dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją kolejną pracę dla UmWowStudio. Zainspirowałam się cytatem "Poznawaj. Marz. Odkrywaj". To są trzy ważne słowa, które mam zawsze gdzieś z tyłu głowy. 
Hi everyone!  Today I would love to share with you my project for UmWowStudio. This project was inspired by quote “Explore. Dream. Discover”. Three important words which I have always somewhere in the back of my head. 




Wykorzystałam/ I used:

wanderlust

Dahlia Stencil

7 komentarzy:

  1. przepiękna praca, bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za wyrażenie, ale kurna jesteś genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko! przepraszam za wyrażenie, ale to jest cholernie miłe!! wg. mnie przesadne, ale bardzo miłe :)

      Usuń
  3. Piękny klimat :) Lubię wpatrywać się w Twoje pracy i chłonąć - i klimat i szczególiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!