sobota, 13 grudnia 2014

grudniownik i... december daily and...

Witajcie,

Dużo się dzieje, również w tych bardziej kreatywnych sprawach. Mam nadzieję, że niedługo zdążę ogarnąć wszystkie zdjęcia i pokazać co nie co. 
Póki co, chciałam w końcu ujawnić mój grudniownik i .... małą zapowiedź holtzowych karteczek! Mam niezłą tremę, bo jak wiecie, sporadycznie sięgam do tej formy. Zobaczymy co z tego wyjdzie! 



Grudniownik powstał w oparciu o bazę z the MiniArt'u - jest przesłodka! I ten wygrawerowany napis! Mrrr! Wykorzystałam również wykrojnik od Primy i maskę w maleńkie gwiazdki również od the MiniArt'u. Oczywiście sięgnęłam też po niezawodne gesso od Finnabair!
Tym razem postawiłam na minimalizm. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!